Εφαρμογή της δραστηριότητας «Σχέδιο διαπραγμάτευσης»

Ηλικία
Μαθητές Β΄Δημοτικού
Υλικά
Χαρτί, μολύβι, γόμα. Μαρκαδόροι ή ξυλομπογιές, αν επιθυμούσαν να προσθέσουν χρώμα στο σχέδιό τους.
Χρόνος
40΄
Φωτογραφικό & Ηχητικό Αρχείο
Περιγραφή της τεχνικής και της διαδικασίας
Η διαδικασία έγινε όπως στην αντίστοιχη ενότητα:
1. Παρουσίαση του προς σχεδίαση αντικειμένου.
2. Σχεδίαση στον πίνακα από τη δασκάλα, υπό τις οδηγίες των μαθητών.
3. Σβήσιμο του σχεδίου, πριν την ολοκλήρωση.
4. Σχεδίαση του αντικειμένου από τους μαθητές.
Σχόλια / Συμβουλές / Παρατηρήσεις
Κανένα παιδί δε δυσκολεύτηκε να σχεδιάσει το κασετόφωνο. Ενώ πολλές φορές υπάρχουν μαθητές που λένε ότι δεν μπορούν να τα καταφέρουν, τώρα όλοι σχεδίαζαν, συγκεντρώθηκαν αμέσως και σχεδίαζαν με αυτοπεποίθηση.
Τα σχέδιά τους είναι πιο άρτια από όσο συνήθως.
Η δραστηριότητα τους συνεπήρε και τους άρεσε πολύ!
Ευχαριστώ πολύ για την ιδέα!