‘Η Φάλαινα κι ο οισοφάγος της’

Ηλικία
ΣΤ΄ τάξη δημοτικού
Υλικά
Φωτογραφικό χαρτί μαύρο, μολύβι, γόμα, διαφανής πλαστική ζελατίνη (για βραχίονες μετακίνησης των μορφών), κοπίδι, επιδιασκόπιο, οθόνη προβολής, τρίποδο σταθεροποίησης φωτογραφικής μηχανής, φωτογραφική μηχανή με δυνατότητα λήψης Video, ένα απλό πρόγραμμα μοντάζ Video.
Βίντεο
Περιγραφή της τεχνικής και της διαδικασίας
Στάδια εξέλιξης της δραστηριότητας: ανάγνωση του κειμένου και χωρισμός του σε σκηνές δράσης, ορισμός ομάδων εργασίας που αναλαμβάνουν από μια σκηνή δράσης, σχεδιασμός και κοπή των μορφών και των σκηνικών που παίρνουν μέρος σε κάθε σκηνή, εξάσκηση στην αφήγηση και την ταυτόχρονη κίνηση των μορφών.
Μαγνητοσκόπηση, μοντάζ.
Κείμενο-αφήγηση: ‘Η Φάλαινα κι ο οισοφάγος της’ ιστορίες του R. Kipling
Σκοπός δραστηριότητας
α) ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και συντονισμού ομάδας.
β) καλλιέργεια δεξιοτήτων αφήγησης και εικονογράφησης.
γ) εξοικείωση με την οργάνωση σταδίων παραγωγής ενός έργου.
Σχόλια / Συμβουλές / Παρατηρήσεις
Το έργο αυτό ανήκει στην παράδοση των αφηγήσεων με το μαγικό φανό (magic lantern).
Δείτε τους παρακάτω συνδέσμους: