… πώς σε βλέπω, πώς με βλέπεις…

Ηλικία
Δ΄ δημοτικού
Υλικά
Μολύβι, γόμα, ξυλομπογιές, χαρτί ακουαρέλας.
Χρόνος
Το σύνολο της δραστηριότητας διήρκεσε 20 διδακτικές ώρες ενώ η ολοκλήρωση ενός σχεδίου ολοκληρώθηκε σε 1 ώρα.
Φωτογραφικό & Ηχητικό Αρχείο
Περιγραφή της τεχνικής και της διαδικασίας
Πώς σε βλέπω; Πώς με βλέπεις; Δώσαμε την απάντηση σχεδιάζοντας ο κάθε ένας το πορτρέτο του άλλου. Στο χώρο γύρω από το πρόσωπο ζωγραφίσαμε τις προτιμήσεις και τις συνήθειές του.
Η εργασία ήταν ατομική και πραγματοποιήθηκε σε εργαστήριο 12 μαθητών,
Σκοπός δραστηριότητας
Η δραστηριότητα συμβάλει στην
α) ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης και αναπαράστασης.
β) στην καλύτερη γνωριμία και αποδοχή του άλλου.
Ετικέτες