… πώς σε βλέπω, πώς με βλέπεις…

11

Ηλικία

Δ΄ δημοτικού

Υλικά

Μολύβι, γόμα, ξυλομπογιές, χαρτί ακουαρέλας.

Χρόνος

Το σύνολο της δραστηριότητας διήρκεσε 20 διδακτικές ώρες ενώ η ολοκλήρωση ενός σχεδίου ολοκληρώθηκε σε 1 ώρα.

Φωτογραφικό & Ηχητικό Αρχείο

Περιγραφή της τεχνικής και της διαδικασίας

Πώς σε βλέπω; Πώς με βλέπεις; Δώσαμε την απάντηση σχεδιάζοντας ο κάθε ένας το πορτρέτο του άλλου. Στο χώρο γύρω από το πρόσωπο ζωγραφίσαμε τις προτιμήσεις και τις συνήθειές του.

Η εργασία ήταν ατομική και πραγματοποιήθηκε σε εργαστήριο  12 μαθητών,

Σκοπός δραστηριότητας

Η δραστηριότητα συμβάλει στην

α) ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης και αναπαράστασης.

β) στην καλύτερη γνωριμία και αποδοχή του άλλου.

Μοιραστείτε